Translate

четвер, 22 серпня 2013 р.

Рефлексія за номером 9

Виконуючи модуль я  зробила висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Обов'язково потрібно враховувати рівень знань учнів.  Є учні, що мають проблеми у навчанні, а є обдаровані діти і кожна категорія потребує різних форм та методів роботи. Наприклад слабші учні можуть виконати роботу за шаблоном, що розробив учитель. Обдаровані діти можуть виконувати  завдання творчого характеру. Необхідно привчати учнів до самостійної роботи 
Цей модуль мені був дуже цікавим. Деякі  методи по впровадженню диференційованого навчання для учнів я для себе відкрила.

Немає коментарів:

Дописати коментар